Saturday, January 28, 2012

Mati Itu Pasti

Bangun pagi terkejut terima berita dari abg yang seorg sepupu kami sudah pergi menghadap illahi awal pagi tadi... terkejut tergamam... rasa macam tak percaya... Ya Allah... sesungguhnnya Engkau lagi menyayangi dirinya... semoga arwah di tempat kan di kalangan orang2 yang soleh dan solehah..

Al-Fatihah...

Saturday, January 14, 2012

~Menghitung Hari~

~Assalamualaikum~

Menghitung hari nak balik rumah....
rindunyer!!!
huuhuu

Tak sabar nyer nak balik rumah...
satu paper je lagi...
di kala ini..
di saat ini...
hati dan fikiran sudah berada di rumah...
bersama family yang tersayang...
huuuu~

lagi2 akak fielah dah blk...
bestnyer...
dh lama xmnganggu hidup dia... heehee...

fielah nak study tp xde mood...
wifi di akhr2 sem nie la mkin laju...
bkk blog pn laju je...
lagi la mnganggu konsentrasi nak study.. heehee

sunyi la pl... owh... akhir2 nie...
tiba2 fielah tersuka kat lagu nie pl...

tajuknyer...

Sesuatu yang berbeza-Sofazr..

jom kita layan sebentar~~



ok la.. fielah nak sambung study...

take care semua..

~Wasalam~

Sunday, January 8, 2012

~Cerita Kura2 FY~

~Assalamualaikum~

Hari nie fielah nak cerita tentang kura2...
bukan cerita apa pun...
sbnrnyer nak tunjuk kan
kura2 fielah yang semakin membesar..
heehee...
sila la tengok ye...
owh ye.. dia ada pasangan..
tp fielah tunjuk seekor je la...
layannn.. ^^





owh.. dia dh semakin besar...
fielah kena bersih kan air nye dua hari sekali...
tp.. fielah jarang balik rumah...
jd.. ayah atau mak yang bersih kan...
heehee...

ayah selalu bg mereka berdua makan kangkung...
sekejap je dah habis...
kuat makan... sbb tu cepat membesar...

t fielah masukkan gismo pl ye...
gismo lg kecik dr garmuk...

entry ringkas di musim exam... heehee...

All The Best semua yang sdg b'exam jg ^^

~wasalam~


Sunday, January 1, 2012

~...Apam Polkadot vs Tahun Baru...~

~Assalamualaikum~

...Alhamdulillah...

dengan izin-Nya kita masih ladi bernafas di bumi-Nya ini...
dan kita berpeluang untuk berada di tahun yang baru iaitu tahun 2012...